ספרי ילדים לפי נושאים | לגני ילדים ולכיתות הנמוכות - ליתם
עברית-Hebrew English 

ספרי ילדים לפי נושאים

דף הבית >> ספרי ילדים לגני ילדים, ראשית קריאה וכתות א-ד >> ספרי ילדים לפי נושאים

ספרי ילדים לפי נושאים - לגני ילדים ולכיתות הנמוכות/ ענת אומנסקי 

יצר הסקרנות הטמון בילדים בגילאי גן הוא מרתק. יכולתם של ילדי הגן לשים לב לפרטים הקטנים ביותר, לבדוק, לבחוק, לגעת, לשאול, לגלות ולרצות לחקור עוד ועוד הוא תענוג למתבונן מן הצד. 

אנו יכולים להתפתח עם הטכנולוגיה, לצעוד צעדי ענק עם הקדמה, אולם ספרי ילדים? הם עמדו ויעמדו תמיד בפני מבחן הזמן,  ואין כנראה תחליף לסיפור שהופך לספר, שקורם דפים ואיורים ומייצר אפשרות לחוויה משותפת בין ילדי הגן למי שמקריא להם את הסיפור. הגננת,  ההורים,  או הסבים והסבתות. 

ברוכים הבאים לאתרי,  שמי ענת אומנסקי, אני סופרת לילדים או ליתר דיוק כותבת סיפורים לילדים שהופכים לספרי ילדים. במהלך השנים הוצאתי לאור כ-56 ספרים לילדים וידי עוד נטויה.  אני מזמינה אתכם  להמשיך ולגלול בעמוד זה, ללחוץ על הנושא שמעניין אתכם למצוא את הספר הנכון לכם ולקבל עליו מידע נוסף. 
 

יש לכם שאלות? רוצים להתייעץ? לשוחח? 
מלאו את הטופס ואחזור אליכם בהקדם 

ספרי ילדים לפי נושאים 
לחצו על הנושא שמעניין אתכם ומצאו את הספר המתאים לכם 

ספרי ילדים בנושא אוכל

פורסם ב: 27/01/2022
אפשר ללמד ילדים כל דבר בעזרת סיפור טוב. וזוהי גם דרך נהדרת להקנות להם ערכים חינוכיים, ללמד אותם על טבעו של עולם ולהסביר להם על חשיבותם של נושאים שונים בין היתר גם על מה שאנחנו אוכלים

אגדות, מעשיות ומשלים לילדים

פורסם ב: 21/04/2022
אגדות, מעשיות ומשלים לילדים. הכירו את המדריך המקיף של ליתם הוצאה לאור. שמי ענת אומנסקי, סופרת והבעלים של ליתם הוצאה לאור. מזמינה אתכם אל המדריך הבא.

ספרי ילדים לגמילה מחיתולים

פורסם ב: 20/10/2022
ספרי ילדים לגמילה מחיתולים מעת הסופרת ענת אומנסקי. כאן אשמח להכיר לכם את ספריי המאפשרים תהליך גמילה מלמד ונעים. אני מזמינה אתכם להתייעץ איתי בכל שאלה.

ספרי ילדים על גמילה ממוצץ

פורסם ב: 15/06/2022
גמילה ממוצץ יכולה לעתים לתפוס אותנו ההורים אל מול אתגר לא קטן :) שמי ענת אומנסקי, סופרת ילדים, מזמינה אתכם להתרשם מספרי ילדים על גמילה ממוצץ שבאתרי.

Go Back  Print  Send Page